En händelserik dag idag


Fast lastbil nr 1


Fast lastbil nr 2

När jag kommer ut i köket på morgonen möts jag av ett par killar som står utanför vår balkong. På 6:e våningen. De skottade av taket, och jag tror att de hade ner mer snö på vår balkong än vad som hamnade nere på gatan. Duktigt gjort, så nu tycker jag att de får skotta av den också, för det gjorde minnsan jag här om dagen.

Nästa spännande händelse på vår gata var en jättelastbil som var alldeles för lång för att köra här igenom alla krokiga gator. Så klart fastnade den i en snödriva. Till undsättning kom en annan lastbil, som också körde fast i sitt försök att komma fram. Fast den fastnade för att den var för tung för vägen. Det tog ett bra tag för dem att komma loss. 

Märks det att det är tråkigt att plugga? Hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback