Köpa ny väska? :)


Kommer ni ihåg att jag sa att jag ville ha en ny väska? Jag vet fler som inte jublar av lycka över det. Senast igår fick jag höra att jag borde hålla mig till enbart en väska. Boooring!! ;) Men jag förstår poängen. De två senaste veckorna har jag bytt väskor hej vilt. Eftersom vädret inte varit stadigt har jag varierat mellan ett flertal jackor, och där med också väskor. Vilket också betyder att jag aldrig fått med mig det jag behövt. Det är USB-minnen, plånboken (X antal gånger), papper, pennor, kalender och diverse. För att inte tala om läppsylet. Jag är lite lik Maria Montazami som behöver sitt läppstift. "Utan läppstift känner jag mig naken, rädd, exposed." Byt bara ut läppstift mot läppsyl, så har ni mig (trot föresten att det är något jag ärvt av mamma, förutom de smala vaderna!).

I alla fall. Nu har jag packat väskan för en ny dag, på stan. Och det viktigaste har jag med mig. Plånboken och läppsylet. Så idag ska inget kunna gå fel!


Kommentarer
Postat av: t

för att jag behöver pengarna och jag tycker inte att det är min stil. jag ska köpa en ny skinnjacka ist :) du får gärna köpa den :)

2010-03-27 @ 17:49:47
URL: http://sevendaystova.blogg.se/
Postat av: t

sv: 600 för jag har knappt använt den.

2010-03-28 @ 19:16:19
URL: http://sevendaystova.blogg.se/
Postat av: mamma

hallå där!!!

Ok jag är beroende av försvarets hudsalva, men har inte lika smala vader som dig... dom har du allt fått från mormor!



Jo just det, följande elaka lilla "vers" hittade jag för många år sedan...

"Du ska inte tro att du kan sjunga bara för att du har ben som en kanariefågel"



Mycket elak men himla rolig!



kram från modern

2010-04-07 @ 08:38:17

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback