Zumba fitness

Igår var jag tränade jag Zumba fitness. Den nya träningsformen som är inne, you know? Inte det... Okej, det gjorde inte jag heller från början. Det är känt från TV-shop... Ringer det några klockor nu? I alla fall, en slags dans som ska göra under med kroppen...

Inte vet jag om jag över sommaren fick starka muskler och en tipptopp kondition, men jag blev varken anfådd eller trött i musklerna... och så mycket har jag faktiskt inte tränat i sommar. Så det var en besvikelse, och ett uppvaknande, man ska inte tro på tv-shopp ;) Den där drömkroppen brudarna har på tv, de måste ha kommit fram genom en personlig tränare och lite mat.

Nej så nu får jag fortsätta prova olika träningsformer som de har på gymmet. Det finns mycket spännande att välja på, men nu är det bara att hoppas på att de behåller alla pass hela terminen och inte som i våras då det inte var någonting tillslut!

Hur kul låter inte box, core pilates, core, pump styrka, discospinning och power yoga? I will die!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback