Det lider mot sitt slut

Nyss hemkommen från en ytterligare dag på stan! Dock blev det inga julklappar till familjen denna dag, men tusenlapparna flög iväg ändå kan jag säga.

Dagen började med att jag gjorde pannkakor till älsklingen till frukost, för det hade jag tydligen lovat i telefonen!? Tänkt vad man säger mycket som man inte riktigt menar!! Men men, gott blev det i alla fall. Sen bar det av mot stan, denna dag på cykel. Där blev det jack- och skorletande. Från 12.00 till 15.30. Sista halvtimmen hittade vi (älsklingen) både jacka och skor. De sista två affärerna vi gick in på. Så nu är jag stolt ägare till en vit/svart ullkappa och ett par svarta skinnstövlar. Tack för hjälpen gullet!

Vi hann också med en fika på Café Pronto. Varm choklad med grädde och marshmallow och en stor chokladmuffins med hallon på. Mums! Men nu blir det absolut hårdträning fram till jul! Måste ju komma i min nyårsklänning ockå!

Igårkväll var vi på bio, Twilight.
- Se den!


Kommentarer
Postat av: siri

Det lät ju inte så lite gott!! ja den vill jag se :D men om K kommer hem snart så kan vi ju ha vår dubbeldate då :P

2008-12-09 @ 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback