Det var inte jag...

... som skrev gårdagens inlägg. Utan det var så klart min pojkvän som var inne på bloggen och fixade. Dagen igår var underbar, precis som jag förutspått att hela helgen kommer att vara! Vi gick på stan i några timmar och handlade lite julklappar och en underbar nyårsklänning. Inte en sådan som jag hade tänkt mig att jag skulle köpa, men den här var så underbart snygg så jag kunde inte gå ifrån den!! Och det där med att inte betala en enda krona är sant, dock så ska jag överföra pengar till älsklingens konto. Så gratis var den inte, bara för stunden.

Och jag saknar inte Johan Palm, det är något som han bara skrev. Dock blev jag ledsen när Robin åkte ur Idol, han är ju bäst.

Nu har jag pluggat i över en timme och nu har älsklingen kommit hem igen, så nu måste jag umgås med honom.

Puss so long


Kommentarer
Postat av: Johanna

du, nu är jag nyfiken på klänningen madame! :D



neeej, kevin är ju bäst :D

hoppas ni har det toppen!

2008-12-06 @ 14:41:15
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback