Iiiiihhhh!!

Denna dag verkar inte kunna gå bättre. Först påskrivning av kontraktet, sen så ringde de från jobbet vilket resulterade i att jag ska jobba lite i jul, sen när jag kommit hem så hade min tidning som jag prenumerar på kommit, och så är det vattenaerobic ikväll!

Jag ska jobba på självaste julafton bland annat. Det ska bli spännande och se vad jag tycker om det. Konstigt nog längtar jag faktiskt efter att få jobba. Att få komma bort från skolan som har tagit död på mig, och få en uppföljning på de människor som jag har byggt relationer med på två sommrar. Det är så konstigt, för när jag har jobbat där de senaste sommrarna så har jag verkligen vantrivts. Förra sommaren hade jag världens ångest så att jag grät över att behöva gå dit och jobba. Men i sommras blev det bättre och bättre, och nu vill jag verkligen tillbaka. Inte för gott, haha! Det skulle ta knäcken på mig helt. Det är ju inte direkt ett jobb som jag vill jobba med, men det ger så mycket. Det ger mig inblick i hur man bemöter människor (bra till mitt kommande yrke) och sen blir jag glad över att kunna underlätta för en annan människas liv och göra denne glad. Ja, jag längtar.

Något annat jag längtar till är att träffa älsklingen. 4 dagar kvar nu. Jag kan knappt hålla mig lugn. Känner mig så glad och uppåt, det är verkligen outhärdligt när man vet att man ska träffa varandra igen så snart! Längta längta längta!!

Känner att jag behöver skriva av mig massor. Hej och hå! Kanske ska ringa till farmor och farfar och prata av mig lite istället. Det var ett tag sen sist. (Det där med pluggandet går så där...)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skriv mer Elina, det välkomnas. Jag älskar att läsa! Speciellt när du är såhär glad! Det är så himla bra!



Vilken avdelning är det du ska jobba på? Skönt att få några extra slantar! Jag vill också :D



<3

2008-12-15 @ 17:02:41
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gud vad skönt för dig, grattis eller vad jag nu ska säga :D

2008-12-15 @ 17:21:25
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: siri

Vad roligt för dig!! :) hur mkt ska du jobba på julafton då? Puss <3

2008-12-15 @ 20:30:25
Postat av: siri

Vad roligt! hur mkt ska du jobba på julafton då? Puss <3

2008-12-15 @ 20:31:48

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback