"Jao man har väl pumpat en del"

Ja, jag har faktiskt pumpat en del. Det är inte bara något som de säger på reklamen. Ikväll har det varit världens träningspass! En halvtimme core, 7 minuter på löpbandet och sen en gymrunda med höjda vikter. Dock med en sambo som bara fånade sig, vilket resulterade i vissa svårigheter i att klara av vissa maskiner på bästa sätt. Men tillslut så gick det som en dans! Så nu sitter jag här med känningar speciellt i benen, men också i armarna.

I morgon vankas det tentaskrivning 8.00-13.00. Efter det ska jag möta upp älsklingen och inhandla ingredienser till allt vårat julgodis som vi ska baka. Mumsis!

Nej en sista genomläsning av tentorna väntas nu. Sen ska jag besöka duschen.

16 timmar kvar!


Kommentarer
Postat av: Johanna

"Så nu sitter jag här med klänningar speciellt i benen, men också i armarna."



Så läste jag först. Sen såg jag att det stod "känningar"....



lycka till imorgon <3

och ha det toppenbra med karln din :D vad ska ni baka för julgodis?

2008-12-18 @ 21:16:11
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: t

du får väl va me o baka men sen ska jag o pappa vara själva :P

2008-12-19 @ 12:55:58
URL: http://sevendaystova.blogg.se/
Postat av: s

naaw, du är inte lite duktig du ;) men det blev väldigt fint tycker jag, har inte varit inne på länge och kollat så det blev en överraskning :P

2008-12-19 @ 17:25:35

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback