Lördag den 13:e

- Jag har gröt här inne om du vill ha.
- Har du inte ätit den?
- Nej det var just det... Att äta upp den

Somliga var inte så pigga idag, behöver jag nämna veckodag?

Jag har tillbringat större delen av dagen hemma hos Bitta och pluggat. Druckit den andra kaffekoppen i hela mitt liv och ätit pepparkakor. Det kommer inte bli en vana det där med kaffet, men vad gör man inte när hennes man var så söt och gjorde kaffe och gav oss pepparkakor, (det var inte vi som påpekade att vi var tvugna att ha det om han inte ville ha två sura kvinnor i lägenheten sen). Efter fyra timmar av plugg var vi ganska trötta i huvudet och det var väldigt skönt att cykla hem i snön  :)

Mer har inte hänt idag. Har börjat slå in alla julklappar men insåg att alla presentsnören är hemma hos mamma.

Det mysigaste just är när man kan titta ut i mörkret och se all snö lysa upp omgivningen. Det blir en sådan härlig julstämning då. Har börjat planera julbaket på fredag, det ska bli så mysigt. Längtar dit!!

(- Grattis Madde på 20-årsdagen!)

Nehe, undrar om man ska sno en lussebulle ur frysen...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad modigt att du cyklar!



Ses imorgon ;*

2008-12-13 @ 20:33:53
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback