Miljöombyte

Precis hemkommen från en heldag på stan. Eller inte riktigt en heldag. Jag och B åkte in vid10-tiden, sen gick vi på stan för lite miljöombytes skull. Efter en stund slank vi in på Wayne's coffee och tog varsin bagel med creem cheese. Gott! Vi plaserade oss i hörnet vid fönstret så vi hela tiden hade uppsikt över allt folk som gick förbi. Inte nyfikna här inte! Där satt vi i 3 ½ timme (vi pluggade). Vi såg massor av intressanta saker. Polisbilar som åkte runt, runt, runt i stan, en hel del klasskompisar och lite annat spännande folk. Poliserna kastade också in en spännande person i bakluckan, för att sedan åka iväg. Japp, vi såg massor! När vi tröttnat på pluggandet gick vi en sväng på stan igen. Ansiktskräm, presentsnören och en glitter eyeliner inhandlades från min sida.

Åh, när jag stod och betalade mitt fika så gick B och plaserade sig vid bordet. När jag kom dit så låg det ett sött paket där det stod "God jul önskar B." Tack söta för det fina ljuset!!

Ne nu är jag fruktansvärt trött och jag längtar efter en varm och härlig dusch!

3 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det lät som en spännande stund på Waynes må jag säga. Där inne vid akademibokhandeln?

2008-12-16 @ 22:09:45
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback