I krig, kärlek och klädinköp är allt tillåtet!

Det finns egentligen inte så mycket att säga... Det händer inte alltför mycket i denna lilla stad. Jag längtar tillbaka hem, fast jag vet inte riktigt vad jag längtar till där heller för det lär vara lika tomt och tråkigt, eftersom alla har åkt hem över jul. Jag känner mig lite likgiltig, vilket är väldigt farligt känner jag för mina kommande studier och folk som jag umgås med. Jag vet inte riktigt vad jag vill och känner för tillfället.

Jag längtar nog efter flytten tror jag, det är det som får allt annat att hänga lite löst. Jag har fått så mycket fint i mina julklappar  och födelsedagspresenter som jag längtar efter att få ta fram och börja använda. Jag har nämligen packat ner allt i en speciell kasse som jag ska plocka fram när jag flyttat in i min lägenhet. Jag längtar!

Imorgon ska jag åka svänga förbi stan och ta mig en snabbis till mellandagsrean och leta efter lite födelsedagspresenter och sena julklappar. Hoppas det inte är alltför mycket folk, men den turen har jag väl inte på mellandagsrean. Jag läste ett lite roligt ordspråk (som är lite förnyat) i tidningen idag som jag älskar "I krig, kärlek och klädinköp är allt tillåtet." Jag håller till fullo med! På dem bara!!

Bland annat ska jag försöka hitta något till pappa och farmor & farfar. Jag skulle vilja åka ut till IKEA också och kolla runt lite där och på skopunkten, men det känns inte så roligt att svänga förbi där själv. Sen har jag inte så mycket pengar att spendera, eftersom jag sparar allt  till lägenheten. Jag försöker i alla fall!

På måndag beger jag mig till sthlm, ska ta en sväng på stan och sedan åka till farmor och farfar.

Nej nu ska jag ta och gå en långpromenad med hunden, tror jag ska plocka med kameran också. Bilder från hela julhelgen kommer förmodligen läggas upp i morgonkväll. Hunden och jag ska nog ta och bege oss mot Pershyttans vackra natur...


Kommentarer
Postat av: t

det tycker jag också men inte alla andra.

2008-12-28 @ 18:00:34
URL: http://sevendaystova.blogg.se/
Postat av: StefanWeei

Hej :) Var gärna med och svara på gåtan i min blogg. Den som vinner får en bloggdesign personligt designad utav mig!

2008-12-28 @ 18:03:58
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback