Personligt inlägg

En viss person ville ha något att läsa på min blogg, och tyckte att det var dags för mig att skriva ett blogginlägg. Dock har jag inget kreativt att skriva här så...  Därför fick jag några förslag "Skriv om mig, myskocken! Skriv att du saknar att någon lagar mat åt dig och kramar dig."

Börjar det bli genomskinligt om vem personen i fråga är? Snäll som jag är skriver jag i alla fall ett blogginlägg till dig.

- Ja jag saknar att någon lagar mat åt mig. Men allra mest saknar jag dig personligen. Jag struntar i om du lagar mat eller inte, till mig, jag vill bara ha dig nära. Jag vill kunna få kramar av dig när som helst på dygnet och när jag känner för det. Jag vill kunna se på dig när vi pratar (nu ser jag bilden på dig i min telefon när du ringer, men det är absolut inte samma sak). Jag vill kunna mysa med dig oftare och när som helst.

Här märks det tydligt att man inte "kan få allting här i världen". Jag kan inte få alla kramar jag vill ha när som helst och jag kan inte alltid se på dig när vi pratar. Men det gör inte så mycket, för jag vet att när vi träffas så står tiden still och det är underbara dagar tillsammans.

Men det bästa utav allt, är att jag vet, att vi älskar varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback