Wallander

- Tack Johanna för allt fika och en trevlig stund hemma hos dig.

Idag när jag var och tränade med sambo så var jag äntligen tillräckligt modig för att prova löpbandet. Det har alltid sett så skräckinjagande ut, med speglarna precis bakom. Jag ser mig själv som i en film, där bandet bara går fortare, fortare och fortare. Tillslut kan jag inte springa fortare och jag flyger rakt in i speglarna bakom. Men det gick bra. Jag provade till och med att springa på bandet. Men det var inte det lättaste. Jag måste nog lära mig att gå ordentligt på det först, innan jag springer på det. Men det var i alla fall inte sista gången jag använder mig av det.

Veckan som kommer består av mycket plugg. (Jag ska plugga. Spark i arslet för fan!) Sen ska jag göra tenta på fredag. Stort U på det kommer det att bli. Sen på fredag kommer älsklingen också. Då blir det julbak och mys!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv, för att du kom!

Det gjorde mig glad! <3

2008-12-14 @ 23:32:54
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback