2008-11-12

Omtapetsering i bloggen pågår. Vad god och ha tålamod!

Idag har jag och två klasskamrater, pluggat och fikat på musikhögskolan. Mycket trevliga timmar blev det, och jag fick något gjort faktiskt. Till det drack jag en chai latte för första gången, och till det så tillät jag mig själv att äta en vaniljmunk. Träning ikväll, nämnde jag det?

Dagens inlägg, eller nulägets inlägg, blir inte längre än så här för jag har egentligen inte tid att sitta här. Måste gå och fortsätta läsa lite fysiologi och helst varva det med lite neuroser och psykoser.


Kommentarer
Postat av: siri

Chaite är jätte gott!! på ett fik alltså, måste smaka de du har hemma någon gång också :)Btw, fint det blev, men du skrev aldrig i plommonlila?! :P

2008-11-13 @ 18:51:26
Postat av: Julia idéblogg

chailatte är det godast som finns!!!

2008-11-13 @ 18:57:51
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback