Dark horse

"... Central pares innebär skada på det övre motorneuronet, och en skada på det nedre motorneuronet motsvaras av en perifer skada." Det är himmlans tur att man läst neurologi tidigare, annars skulle det vara invecklat att läsa om neurologin. *Host och harkel*

Just nu sitter jag och pluggar neurologi, medan jag hör på min sambos ilskna mumlanden från sin dator. Som tydligt lever sitt eget liv. Word-dokumentet har precis kommit på att man kan trilskas och vägra göra som en annan vill. För övrigt ska vi snart åka och handla några småsaker till kvällens tacos. Syrran och hennes tjejkompis kommer hit om två timmar och då ska jag göra i ordning dem, innan de ska ut på syrrans första kväll på krogen. Hon fyllde ju år igår, och då måste man ju skynda sig ut! Kan också påpeka att sambos ilskna mumlanden nu har övergått till samanbitna svordomar och att om jag var hennes dator, så skulle jag ligga jävligt lågt om jag vill fortsätta leva.


Veckans album:
Nickelback - Dark horse

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ojoj, är du helt säker på det? :D



Låter som en härlig kväll må jag säga! :]

2008-11-21 @ 13:21:06
URL: http://yohannacamera.blogspot.com
Postat av: Anna

Grattis till den klarade tentan!



Inget grattis till mig dock... jag tror jag körde. De sa att kursen skulle vara en introduktion och inte alls gå särskilt djupt men likt förbannat ska man kunna djupgående saker ändå. Jag och många andra hade pluggat på fel saker. Det suger :( Jag behöver relaxen så jävla hårt nu. En riktigt tröstrelax :'(

2008-11-21 @ 19:59:39
URL: http://nordfeldt.blogspot.com
Postat av: siri

Ah!! invecklat eller vad?? fattar inte ett skit så känn dig duktig som få att förstå det där ;)

2008-11-24 @ 20:41:24

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback