Ett avslöjande

Denna dag känns faktiskt bra. Eller hyffsat bra i alla fall.

- Har hunnit med att plugga massor, så nu har jag tröttnat på alla tentor jag har.
- Sen har jag skrivit om labrapporten en gång till.
- Jag har gymmat (cyklat 1 mil och tagit extra tunga vikter, så nu har jag ont i kroppen). Skööönt!
- Jag har fått massor av bra musik från Johanna (så nu vet alla vem J oftast är). Guld till dig!

          Nancy Sinatra, Regina Spector, Katie Melua... för att nämna några

- Jag har pratat med älsklingen flera gånger, men när du ringde imorrse var du inte populär kan jag säga!
- Jag har planerat morgondagen.

Morgondagen består för övrigt av: ännu mer tentaplugg, en sväng på stan med båda mina systrar, det ser jag fram emot, en sväng i baren och poesikväll med Johanna. Dock ska inte vi läsa våra underbara dikter från 8:an (tror jag det var!?), utan  Ismael Ataria ska få läsa sina. Jag tror det blir bäst så.



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha åh, dikterna från 8an! vi borde leta fram dem, och läsa o minnas :P vad sägs om den va?



vi hörs imorgon. och ses också för den delen!



<3

2008-11-13 @ 21:32:59
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback