Ett varmt täcke

Tentan är gjord. Jag ligger i sängen. Kurslitteraturböckerna befinner sig på golvet. Tänker inte tjata mer om det.... Tenta i övermorgon igen.

Nu när jag krypit ner i min varma, sköna säng igen, så inser jag att det kommer bli otroligt tungt att släpa sig till gymmet lite senare. Utanför fönstret pågår en storm. Vad väljer man: Ett varmt täcke, eller en kall och jävlig storm med motvind vart man än går? Täcke - storm - täcke - storm... Ja jag trivs nog bäst här. Under mitt varma, mysiga, sköna, stora täcke. Men jag skulle ljuga om jag säger att godispåsen som jag tänkte köpa på vägen hem inte lockade alls!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur gick det för dig darling? <3

2008-11-15 @ 11:58:52
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback