Fredagskväll igen

Nu har jag riktigt varvat ner efter denna dag. Har fått finbesök av min äldsta lillasyster. Sen har vi varit på stan och så mötte vi upp min yngsta lillasyster. Det blev några inköp till min lycka. En svart stickad tröja i den modell som jag letat efter länge, en svart baströja och en stickad ROSA (chockrosa till och med!) bolero. Jag är så nöjd så nöjd. Och årets första julklapp är också inhandlad.



Min underbara tröja


Min söta bolero med svart baströja till


Kvällen bjuder på tv-tittande. Kanske ett glögglas. Lugn och ro. För att imorgon 8-12 skriva tenta. Önska mig lycka till!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

mysiga tröjor :D



och jag önskar dig ett gigantiskt lycka till! <3

2008-11-14 @ 21:14:06
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: siri

Väldigt fina tröjor blev det du inhandlade!! :P

2008-11-17 @ 13:57:52

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback