Hjälp!

Idag pratade jag med mamma om helgen. Jag skulle var kattvakt åt henne fredag-lördag, var det bestämt. Okej, det går bra tänkte jag. Men idag när jag ringde ändrades just mina planer. Jag ville åka hem för att få lite sällskap och för att jag saknade familjen, tjiii där fick jag!

- Då kommer jag på fredag? När kommer du hem på lördag?
- Nej men jag är kvar tills på söndag, tror jag.
- Jaha okej, men då kan jag umgås med T (min yngsta syster).
- Nej hon ska till sthlm över helgen.
- Okej men då umgås jag med S då (min andra syster).
- Nej hon är också i sthlm över helgen.
- Jaha... Pappa då?
- Nej han följer med dem. Jo du föresten, jag hade lovat att passa hunden i helgen, kan du ta honom också?

Så nu ska jag sitta ute i skogen en hel helg med tre tossiga katter, en galen hund och två feta marsvin. Kan det bli bättre helgsnöje!?

Kommentarer
Postat av: sister S

Hahaha, trevligt för dig ;) men vadå, vill du umgås med T hellre än mig?! ;P du får det nog kalas ute i skogen med min bebishund och resten :)

2008-11-04 @ 16:58:00

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback