John Blund är på besök

Nu är klockan 00.15 och jag är fortfarande vaken, och ska vara vaken minst två timmar till. Jag har nämligen lovat mamma att jag ska skjutsa hem henne från den hippiefesten hon är på (utklädnad, 70-tal och ABBA). Vilket jag såg framför mig var en relativt tidig kväll. Men icke sa nicke! De började 18.30 och de har inte hörts av än. Vilket resulterar i en otroligt sen kväll, eftersom det tar minst 1 timme att komma hem till mamma sen. Men men, jag ger inte upp hoppet. Även om min sambo har gjort det, hon gick precis och la sig. Svikare!

Har pluggat massor idag, eller inte lika mycket som jag ville men jag har i alla fall suttit över fyra timmar, så jag kan väl inte klanka ner på mig så fruktansvärt mycket. Jag ska ju till älsklingen nästa helg, så nu är det bara att ligga i och plugga på! Har hunnit ta en fika med pappa också, och tillbringat en stund på stan tillsammans med honom.

Jaha nu stängde sambo dörren och sa godnatt.  Nu känner jag mig ensamast i världen. Regnet slår mot fönsterrutorna. Mörkret har intagit sin plats i tillvaron och endast gatlyktorna ger ett svagt sken. Tvn sprakar i bakgrunden och några ensama godispapper ligger toma på bordet. Vad poetiskt det blev!

Sov gott, gott folk!

Kommentarer
Postat av: t

vi vill ha bilder elina ! :D

2008-12-01 @ 20:19:38
URL: http://sevendaystova.blogg.se/
Postat av: ett troget blogg fan !

vi vill ha bilder elina ! :D

2008-12-01 @ 20:20:35
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback