New outfit again

New outfit again! Jag trivs mycket bättre med denna, lite mer mina färger. Nog för att min färg är svart också, men färgkombinationerna var inte så roliga. Hela min garderob har varit svart tidigare, och jag har fått en del pikar om det. Men jag kämpar (och har lyckats riktigt bra tycker jag) för att få in färgklickar. Men det är banne mig inte lätt! Senaste inköpet var faktiskt en cerise tröja! Nu ska jag bara börja använda den också. Jag är en sådan person som, när jag köper något, hänger in plagget/plaggen i garderoben och sen så får de hänga där några dagar/veckor innan jag använder det. Idag använde jag för första gången till exempel min nya svarta baströja som jag köpte för en vecka sen. Jag kompleterade färgen svart med en brun väst till. Men kan ju inte vara färgglad varenda dag... *host*

Nej, nu får Anna komma! Se nu skrev jag ut hela namnet på personen. Jag orkar inte vara hemlig längre. Är det personer som jag vet inte vill nämnas med namn eller som skriver det till mig, så skriver jag naturligvis inte ut dem. I alla fall, nu får Anna snart komma! Jag är jättehungrig och det är hon som har dagens middag. Plus att min sambo börjar bli lite väl inne i krigsspelet hon spelar. "HEADSHOT... Din jävel!" (ska jag tillägga att hon sitter 1 meter från tv:n!?)


Kommentarer
Postat av: t

HAR HON TVSPEL!?!??!?!? :DDD:D:D:D::D isf kommer jag imorn!!!!

2008-11-28 @ 21:19:21
URL: http://sevendaystova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback