Muskler - give me!

Idag var första föreläsningen om muskler och skelett. In genom dörren kommer en man i svart, tajt tröja och ett par snygga jeans. Kroppsformen var det absolut inget fel på, man kan ju säga såhär: - Han passade verkligen till föreläsningen om muskler. Oh my god! Han visade hur musklerna spännde sig och hur det går till när man böjer armen osv. Inget snack om saken, jag vill gärna veta hur musklerna sitter!!!! Sen berättade han om gruppövningarna vi ska göra lite längre fram, då vi ska vara beredda att ta av oss kläderna för att, på varandra, klämma och känna för att lära oss vart allt sitter. Armarna är helt okej, men byxorna?

Nu har jag precis gjort klart allt för morgondagen, ska nog ta och gå upp vid 04.15, då hinner jag göra iordning mig. Hade velat följa med ut på kåren idag, men jag kände att jag verkligen inte orkar om jag ska upp så tidigt. Synd, för de verkade ha väldigt kul (när man väl förstod vad E skrev på msn, haha!).

För övrigt är sambo inne på sitt andra glas vin och jag måste stå ut med Danny, på skansen, live, iförd i rosa solglasögon. Och vore det inte nog med det så sjunger sambo med i låten! My god! Säger jag bara ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback