Små lätta moln ser jag på din himmel....

Då var man åter nere på jorden igen. Eller det har jag varit hela helgen, men jag har i alla fall gått med lätta steg emellan åt. Min älskade har alltså åkt hem nu. Därmed försvann mina lätta steg och ersattes med tunga steg, kan också bero på ryggsäcken med alla böcker till tentan (och att han åkte såklart). Alltid lika jobbigt.

Helgen har i alla fall varit underbar. Massor av mys och uppmuntrande ord hela tiden. Känner mig riktigt bortskämd faktiskt. Men någon gång ska man väl få känna sig det också.   ♥

Nu känns det bara tungt. Har konstant pluggning att se fram emot under tre veckor nu, tre tentor på g. Plus att det är massor av annat som inte alls känns bra. Allt kom på en gång och jag hann liksom inte med. Det känns som jag står bredvid och tittar på. Vinkar lite åt problemen när de flyger förbi. Men de är förstora för att jag ska orka hålla kvar dem. De rinner iväg, och flyger vidare. Om och om igen...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska göra mitt bästa för att skänka lite utav den imorgon, absolut!! <3

Bättre tider kommer, det är tack vare de lite tyngre sakerna man uppskattar det underbara så mycket som det ska uppskattas!



tänker på dig <3

2008-10-28 @ 16:09:00
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jamen, eller hur! Jag blev glad :D

2008-10-28 @ 21:31:36
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback