Tisdag hela veckan!

Nu sitter jag hemma. Utslagen. Trött. Hängig och tom. Åkte från Malmö och min älskling 07.14 imorrse, tyvärr. Efter en bra jävla åktur med tåget skyndade jag mig på stadsbussen, kom hem, kastade i mig en macka, åkte ner till skolan med sambo, hade föreläsning 4 timmar om cirkulationsystemet, slutade klockan 17.00, sen spurtade (nästan i alla fall) hem och lagade mat. Nu sitter jag här trött och gnällig och orkar inte göra någonting. Ska renskriva mina anteckningar så att B och E ser vad det står på dem imorrn sen ska jag duscha. Sen, Tv-tajm! Desperate hosewives tonight!

Måste bara få lägga upp en dialog som utspelade sig i dag innan föreläsningen hade börjat.
Bakgrundsfakta: Klasskompis 1 har gjort slut med sin pojkvän, som har varit väldigt elak mot henne.
Klasskompis 1: Jag ska lägga ner killar fullkomligt, de är idioter hela bunten!
Klasskompis 2: Jaså, du får väl bli lesbisk istället då!?
Klasskompis 1: Haha, nej. Men jag måste köpa en till dildo!!
Klasskompis 3: Nu hängde jag inte riktigt med...?
Klasskompis 1: Ja... Den gammla påminner så mycket om honom, om ni förstår?
Efter det utbröt ett stort skrattanfall av de minst 10 klasskompisarna som följde utvecklingen. Skön dialog!

En resumé av helgen: Underbar, mysig, vacker, härlig, busig, glad, vad mer kan man säga? Som alltid tillsammans med dig älskling - som en bal på slottet!

Denna vecka är ganska lugn men fruktansvärt jobbig känns det som (kan det vara mitt humör just nu som spökar?). Imorrn är det föreläsning från 08.30-17.00, ska försöka gymma också. På torsdag är jag ledig (läs PLUGGA!) och på fredag är det skola och utgång med sambo och hennes pojkvän! Weeiii...

Nej, duschen ropar mitt namn, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback