Torsdag 2 oktober

Dagen har bestått av att göra stan osäker och tränat den där magen som man har... På framsidan av kroppen, under brösten och ovanför de där otroligt läckra benen. Magen ni vet!? Den som ibland (läs oftast) inte är som man vill ha den. Nu är den i alla fall tränad, och för hoppningsvis så blir det ordning på den också tillslut!

Dagens inköp består av en mascara (extra extra volym och längd, hej kom och hjälp mig bambi!), ett par örhängen och lite strumpor till pumpsen. Sen fikade vi på Bara vara, underbart att träffa två av mina bästa vänner på en gång!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter fint! :D



Tjusig beskrivning av magen - haha!

2008-10-02 @ 21:30:53
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Anonym

du menar den där klumpen under brösten som sticker ut hela tiden :P

2008-10-02 @ 21:34:58
Postat av: Johanna

haha så sant, så sant :P

jag måste göra något åt min också.

en idé kan ju vara att skippa alla onödiga nyttigheter som bara blir dyra i längden... hmmm, tåls att tänka på! :P

2008-10-02 @ 22:04:30
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback