U... U... U för fan!!

Stort U på mig! Det gjorde min dag, inte!

Dagen har genomlidits med blandade känslor, dock mest negativa. Tror det är därför jag börjar bli sjuk. Jag har nedsatthörsel, så jag hör knappt ingenting när någon pratar med mig. Vilket somliga tycker är otroligt roligt, min sambo och hennes lover ska inte ta åt sig! Jag har tinnitus. Jag ser dåligt. Sambo fick ställa sig precis framför mig och säga "hej" jättehögt (när jag mötte henne i skolan), för att jag ens skulle reagera och se henne. Sen är jag trött, har precis insett att jag är blek som få (måste försöka sola i helgen!). Detta resulterade i en jävligt tråkig föreläsning i 3 ½ timme! Till det ska tilläggas att läraren trodde att hon undervisade för dagisbarn. Man behöver inte hoppa upp och ner som en hyperaktiv överkörd ekorre, för att få våran uppmärksamhet. Nej jag är inte bitter!

Dock kom vi fram på fikarasten, att vissa trivs att vara "lammkött" och andra trivs att vara "kadaver". Så givande samtalsämnen har vi. Vi disskuterade ålderskillnader mellan par, då B säger att hon trivs med att vara lammkött. I kollar på henne och utbrister att hon inte alls vill vara lammkött... utan mer som ett kadaver! A roadkill kadaver!

Jag tror jag trivs med att vara lammkött...


Måste bara få tillägga att grannen under har haft samma låt på repeat i en kvart nu, skapligt irriterande!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du, vi borde köra bitterhetshäng - egentligen.

Bitterhetshäng med choklad & cola ;)

2008-10-15 @ 16:24:19
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

sounds good :D

2008-10-15 @ 16:48:58
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback