CORE

Ytterligare ett blogginlägg om träning, suck tänker ni, men det är mitt liv och min blogg! Yesbox! Jag har nu varit på CORE för första gången i mitt liv. Och jag säger som jag sagt förut - I love it! Helt underbart pass på 30 minuter. Så nu har jag mina framtida veckor planerade för mig:

Måndag - dansaerobics med Bosse
Tisdag - vilodag
Onsdag - gymma (styrka + kondition)
Torsdag - CORE
Fredag - vilodag
Lördag eller Söndag - gymma (styrka kondition).

Härligt värre! Dock har jag ångest nu, min sköna känsla jag har haft nästan hela veckan är som bortblåst. Tentan börjar närma sig och de latinska orden hopar sig och bildar mardrömmar om nätterna. Skulle behöva en varm famn att krypa tätt intill, men den varma famnen är just nu och länge till hela 50,7 mil bort...

Kommentarer
Postat av: Johanna

exakt vad är core? det glömde du berätta om idag..!?



tack för en underbar kväll. ni är bäst!

2008-09-20 @ 01:46:09
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback