Dagens få aktiviteter

Dagens få aktiviteter har bestått av 2 och en halv timmes pluggande av latin och alla j*vla delar tillhörande hjärnan (vilka inte är få!). Sen har vi också hunnit med ett kondiotionspass på gymmet (cykel+orbitrek) och lite muskelträning som avslutning. Härligt att få röra på sig ordenligt och har man tur så kanske magen försvinner och konditionen ökar, som en liten extra bonus.

Morgondagen består av föreläsning om antanomi från 13.00-17.00. Sen klockan 18.00 så ska vi på ett dansaerobicspass. Resten av vecka är lika mycket planerad den, inte en lugn stud förens på torsdag!!

Nu ska jag dock kolla på starten av "ensam mamma söker" som börjar nu klockan 20.00 på 3:an. Sen måste jag nog duscha... Jag är ju inte vältränad än, om man säger så :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad är det mer för planeringar?

planera in mig någon dag. lördag eftermiddag/kväll eller söndag! :D



här eller hos er? vad tycker ni ladies?

2008-09-07 @ 23:06:51
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad Är det för festligheter i Nora? :)



Kan tyvärr ingen annan dag. Jag jobbar 14-23.30 varje dag... :(

2008-09-08 @ 10:42:57
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ahaa, då är jag med! Ja men, det får vi lätt göra! :D

2008-09-08 @ 11:03:07
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback