där satt den... inte!

Min bra dag förstördes just.

Idag när jag o B skulle ha pluggat, satt vi och pratade om framtiden. Lägenheter, löner, framtida jobb, någon att bo tillsammans med etc. etc. Det var skönt att ventilera tankarna och prata med någon som är inne på samma spår som en själv. Tänk! Om två år är jag färdigutbildad. Då tar jag nästa trappsteget upp för trappan, att få en legitimation inom yrket. Jag har just klivit upp på trappsteget med studen och 1 år på universitetet, nästa är eximinationen. Det är något jag ser fram emot. Jobb/pengar, lägenhet... men allt känns just nu väldigt långt borta.

framtiden...

Update:
Sambo mötte upp mig efter träningen, har saknat den tjejen! Du gjorde min kväll bra igen! Känns så skönt att allt är bra med dig och att du är så lycklig :) Det känns så kul att höra, och han verkar vara underbar! I alla fall efter alla sms man har läst! Om två veckor blir det granskning av pöjken, spännande!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback