Dokusåpa i min lägenhet! update

Idag har jag kommit på det! Jag behöver inte kolla på tv för att se alla dokusåpor jag följer. För jag är mitt i en, det räcker med att sambon kommer hem så är dokusåpan i full gång. Man behöver inte ens sitta i soffan för att följa det, idag räckte det med att vara i tvättstugan. I denna dokusåpa kan man få följa intriger mellan flickvän-pojkvän, långa mobilsamtal,  "hejdå, min flickvän är arg på dig mail",  alltså allt du kan önska dig av en dokusåpa. Och det bästa utav allt är att det sker här just i min lägenhet!! Eller bästa och bästa (kanske inte alla tycker, sorry sambo) men det är lite spännande!  Nästan så jag ska gå ner till tvättstugan och hoppas på en rysande fortsättning... ;D

Nehepp nu har man blivit hotad, sova på balkongen nästa!!

Update
Nu har jag och sambo (känns som om vi sitter ihop nu för tiden, siamesiska tvillingar here we are!) varit och tränat. Cyklade enbart som uppvärmning, 5 km. Sen blev det styrka som avslutades i en härlig bastu. Vi bestämde att vi ska basta en gång i veckan, och nu på lördag ska jag tokträna och köra slut på mig själv, för att sedan avsluta den i bastun. Härligt!

Läs sambos blogg om ni vill veta vad samtalsämnena rör sig om när man är två tjejer i en stor värld!

Kommentarer
Postat av: Anna

Drick inte för mkt vin på fredag nu bara! Det är skadligt för kroppen att träna dagen efter man druckit alkohol.

2008-09-17 @ 22:09:05
URL: http://nordfeldt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback