En måndag (update)

I dag har det varit en ganska trög dag. Vaknade vid 8 och hoppade in i duschen, åt frukost till Rix morgonZoo som gick på tv. Cyklade ner till skolan (höll på att frysa ihjäl!) där jag, E och B skulle göra seminarieuppgiften. Det tog två dryga timmar att bli "klara" och komma fram till att vi måste gå på föreläsningen på onsdag för att bli klar med sista uppgiften. Nu sitter jag här och fryser (såklart!) och skriver rent uppgiften. Skönt att nästan vara klar med den i alla fall.

Kvällen bjuder på dansaerobic och massor av plugg, jag känner mig peppad, INTE!. Ingen rast ingen ro! (Med en nypa salt)

Update:
Nu har jag varit på dansaerobicsen med Bosse, och det var riktigt roligt, när man väl kom dit. Körde också lite styrka innan vi fick gå hem. Och tänk! Jag har blivit starkare i både ryggen och i magen!! Det du! Anmälde mig och sambo till Core:n på torsdag, hoppas på ett härligt pass! Och du får banne mig se till att bli frisk!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback