Fortfarande söndag

Idag har jag pluggat en stund, varit ute och gått en promenix på 7 km med sambo, i samband med det varit på djursafari, lagat mat, beställt böcker, lyssnat ihjäl mig på brolle och nu sitter jag här och väntar på att lillsyrran ska komma och sova över. Fasligt vad mycket det var när jag fick ner det framför mig, själv tycker jag att dagen inte har inneburit något alls... En annan låt som ni måste lyssna på är Electric brid med Sia. Jingeln från Lindexreklamen, är en bit utav den låten, otroligt bra!

Veckan är annars inte så spännande. Morgondagen bjuder på heldag i skolan och dansaerobics. Tisdagen är jag faktiskt ledig, vilket innebär heldag med plugg. På onsdag är det seminarie, sen ska vi gymma och sen ska vi tvätta 19-22. Torsdag ska jag plugga ytterligare och sedan ska vi gå på CORE:n. På fredag är det pluggtajm (känner inte att det upprepas) och sen ska sambo och jag göra stan osäker. Bh och pannband ska inköpas!

Det enda jag ser fram emot är träningarna och shoppingen...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Djursafari? Det där får du utveckla min kära vän! :P



Förutom pluggandet så låter ju veckan riktigt härlig :D

2008-09-21 @ 19:42:01
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback