Good day!

Idag är det en bra dag! :)

... Om man bortser från ett bryskt uppvaknande i form av hammarslag, vill slå tillbaks någon dag! Så många mornar de har förstört min skönhetssömn nu. Morr säger jag bara!

Åter till den bra dagen. Mina bra saker listade:

1. Har suttit på biblioteket med B och lyckats bena ut en, eller i alla fall två saker till tentan. Kanske man har blivit något klokare, vad vet jag! Kanske gav det resultat i att sitta och plugga till 1 igår natt.

2. Jag och sambo har blivit kattgudmorsor till J:s blivande katt. Har också redan planerat en helg att vara kattvakt också. Det ska bli otroligt roligt, saknar katterna i mitt liv nu när jag bor i lägenhet. Det är faktiskt en ganska stor omställning om man har bott och haft katter i hela sitt liv, och sen en dag plötsligt inte ha den där gosiga, kurrade katten i knät. Sambo är ju inte så liten att man bara slänger upp henne i knät och klappar lite på, inte spinner hon heller. Hennes melodi är nog att fräsa i så fall! ;)

3. Min kamera har kommit! Snabbleverans, banne mig! Beställde den i tisdagskväll och imorrse, vid halv 11 plingar min telefon och där står det att den finns att hämta ut på konsum. Den är brun, liten och brun... och väldigt vacker! Jag älskar den redan (har inte hunnit använda den bara).

4. I dag är det torsdag, då är det alltså fredag imorgon! En dag närmare tentan (suck!!) men det innebär också att om jag pluggar hårt imorgon, så belönar jag mig själv med att åka till stan och shoppa! I love! Tror jag ska skriva en lista så jag inte glömmer något viktigt. Risken finns att den blir öändligt lång... tyvärr.

5. Den sista grejen som är bra idag är att det är CORE ikväll! Härligt med lite träning!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Utgång...vi STYR!

och klädesplagg, jag ska unna mig, men den där tröjan jag förälskat mig i på HM är slut.. värdelöst. och jag vågar inte skicka efter från internet, för jag är osäker på size... uhhh.. kanske finns på marieberg!



Kärlek till en kamera är bra, jag hoppas att den Är bra också :D Det får vi ta reda på ;) Om jag blir snygg på bilderna, då är den bra ;)

2008-09-25 @ 23:52:12
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ahh, inställningar kan vara som ett eget språk :D

Hoppas du förstår dig på dem. Jag fattar fortfarande inte allt på min :D



ih, ja.. hon borde ringa om en stund. lovely!!

2008-09-26 @ 07:58:11
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, jag har mina ljusa stunder ;)

tss!

2008-09-26 @ 11:09:29
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback