I'm a happy happy girl!

Nu är jag glad. Inte för att det varit någon bra dag, för det har det inte. Matspjälkningssystemet och labbrapporter är inte så värstas upphettsande! Det enda roliga som hänt är att syrra nr 2 var förbi en sväng. Men det är inte därför jag är glad heller. Utan det är för att jag har köpt en kamera! Japp!! En digitalkamera, äntligen tog jag mig i kragen och gjorde det! En chokladfärgad blev det, med tillhörande skinnväska och 4GB minneskort :) Så nu ska jag ut och fota i helgen, OM den hinner komma innan *hoppas hoppas*. Nu ska jag bara ragga modell och hitta någon bra plats att vara på... Där kom kruxet, och att jag faktiskt borde vara hemma och plugga på tentan hela helgen!! Suck. Alltid ska det vara något i vägen.

Imorrn är det i alla fall träning, något mer att se fram emot. Och på torsdag är det CORE, ytterligare något att se fram emot :)

J, tänker på dig och hur du sliter vid maskinerna!
Bosse! Släng dig i väggen, här kommer nya tekniklärren (lärarinna).
Och nu har vi faktiskt ingen ursäkt längre, till att varför vi inte kan fotografera tillsammans!
Har du en ledig tid någon stans??

Ps. Jag älskar dig (läs K)
(läs den boken, apbra!)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha åh vad söt du är!!! Och absolut kan vi fota tillsammans daaarjeling! Jag kanske kan... lördag kväll eller söndag förmiddag. (jag kanskekanskekanske skaffar en katt i helgen!!!!)



Mewn du - jag blir nog ingen tekniklärree ;)

2008-09-24 @ 00:26:47
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det blir en liten bondkatt som är så söt, så söt! Trefärgad och helt magiskt vacker. Om jag nu får den...Jag ska ringa idag, efter kl 10! ih!

2008-09-24 @ 09:19:01
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback