Muskelknutte nr 1

Så där, första passet på gymmet avklarat, jag säger bara "I'm in love"! Det här kommer definitivt bli min nya träningsform. Och alla konditionsmaskiner, here I come. Definitivt!! Nej det är bara positiva tankar än så länge, annat blir det väl imorrn när man inte kan ta sig upp ur sängen på grund av all träningsvärk! Men då får man tänka att man i alla fall har gjort något, och tagit sig i kragen.

Nej nu har sambo och jag städat hela lägenheten, nu ska jag bara dyka ner i toaletten och skura den också. Så jag kan hoppa in i duschen snart. Efter det lutar det åt en sväng till IKEA. Alla hundrasjuttioelva par skor som står överallt skulle behöva ha en plats att stå och briljera på.

Syns och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback