Helgsummering

Som sagt, helgen har varit bra. Men dock alldeles för lite pluggande. Men det var kanske skönt det, om jag bara inte skulle ha sådan ångest nu... Jag har egentligen inte gjort någonting alls. Har fått en härlig höstkänsla och bara svävat på rosa moln och drömt om framtiden. Annars har jag varit ute och plockat svamp, promenerat med hunden, fotat, strosat runt, hjälpt till lite (byggarbetarsidan slog till igen) och lagat mat. Helt enkelt bara tagit det lugnt. Har hunnit tänka igenom ett och annat, vilket har varit skönt.

Men nu är man tillbaka till livet, lägenheten och sambo. Men den damen är jag inte så glad över att träffa, eller glad över att träffa henne är jag men hon har ju gått och blivit sjuker och det har jag absolut inte tid med att bli!! Men jag tycker om dig ändå :P Det enda som jag ser fram emot denna vecka är träningen och fredagen. Fredagen bjuder b.la. på girlsnight med smink och pladder! Behöver en avbrytare från allt nu. Sen ser jag fram emot oktober då jag ska handla massor av saker (äntligen) och sen få umgås hyffsat mycket med min pojkvän också. Det kan inte bli bättre! Sen också mot sambos och min sthlmresa! :) Nej det får räcka för idag, nu ska jag kolla på tv och längta efter dig!



En liten blombild

Kommentarer
Postat av: Anna

Det ska bli riktigt kul på fredag! :D:D Tar med vin också som vi kan kalasa på vid maten :) Direktimport från min Italienresa ^^ Vad ska vi laga för mat tro?

2008-09-14 @ 21:51:08
URL: http://nordfeldt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback