A feeling

Jag har fått en sådan där känsla igen, eller jag vet inte riktigt vad man kan kalla det för. Det känns lite motsträvigt med det mesta. Kursen vi läser nu är jätte intressant så det känns inte så jobbigt på det viset. Men utöver den. Det är så mycket som ska  fixas och som ska göras, krav som ställs. Livet rullar liksom på utan att jag riktigt hänger med.

På min semester i sommar ska jag verkligen  ta semester! Jag har fyra veckor på mig att göra precis vad jag vill. Jag ska åka någon stans, koppla bort det liv jag har och bara vara! Om det än så blir norrland eller Kraków. Nu vill jag härifrån. Jag vill göra något nytt. Upptäcka något spännande. Se andra platser. Göra andra saker. Kunna göra exakt det jag vill utan att räkna pengar eller känna pressen öka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback