Jämnställdhet i hemmet?

Älsklingen mekar med cykeln medan jag vattnar blommorna och städar. Det är inte jämnställt tänker kanske ni. Men jag tänker att mina blommor vill överleva, och jag kan inte meka med cykeln. Jämnställt och bra säger jag då!

Jag saknar faktiskt att ha en man i huset... ehm, lägenheten! Inte bara rent tekniskt, utan av rent fysiskt, sällskap. Om inte annat så skulle jag vilja ha honom i garderoben, som man kan plocka fram när man är sällskapssjuk. Nej det var elakt sagt. Men jag längtar verkligen till inflytten i våran gemensamma lägenhet. Det kommer bli så underbart bra!! Då kan vi meka med cykeln tillsammans, så är vi absolut jämnställda, hehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback