Mat och träning

Jag cyklade i motvind till affären, handlade och cyklade i motvind hem. Inhandlade bland annat två middagar utifrån en inspiration av buffé (Icas tidning). Nu när jag tänker efter blev det bara vegetariska middagar. Men det gör inget, för det är otroligt gott. Får kompensera det med att äta kött nästa vecka.

Tog mig också till gymmet. Otroligt mycket folk där, men det gjorde mig inget. Det är inget spännisgym, så man behöver inte skämmas när man använder lätta vikter, eller när man blir röd i ansiktet av ansträngning. Det är så skönt. Tänkte för övrigt börja ta upp konditionsträningen på riktigt igen. Hade tänkt att börja imorgon, men insåg att jag hade heldag på universitetet. Sen måste jag plugga. Men på onsdag. Då ska jag börja!

Nehe. Har precis klämt i mig ett kokt ägg och en tallrik fil med Kellogg’s All-Bran Apple & Fig. Blev så inspirerad när jag stod där vid flinghyllan, jag borde prova nya saker oftare. Därför innehöll också min varukorg massor av nya saker som jag inte provat tidigare! I'm going wild and crazy, så att säga.



Kommentarer
Postat av: Malin

Hur lyckades du får motvind åt båda hållen? Jag märkte nämligen bara av motvinden åt det ena:P



Spännande med nya saker, speciellt när det gäller mat, det borde jag också prova oftare. Men tror jag är lite kinkig med maten så då blir det lite jobbigare! haha

2009-04-20 @ 22:18:50
URL: http://maalliin.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh, när jag har pengar igen ska jag prova nya saker oftare! :D det är otroligt bra att göra faktiskt! jag ska då bland annat trotsa min grej att jag inte gillar fisk, och köpa såna där laxfiléer och se om jag får till nåt - haha, DET känns modigt måste jag säga :P

2009-04-20 @ 23:56:33
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback