Matproblem

Jag bad min kära pojkvän om matidéer, till svar fick jag: bulgur, aivar, tonfisk, olika sortes kött, frysta grönsaker, fisk. Tack så mycket. Och nästa fråga, vad gör man av alla dessa ingredienser då? Jag är inte alls bra på att ta lite ingredienser och sen göra en maträtt av det, då blir det bara en enda gegga av det. Nej jag måste ha färdiga recept att utgå ifrån. Så nu står jag på ruta ett igen. Funderar på att köpa mycket sallad i alla fall, lite frukt men sen då? Ska jag laga linsgryta, kanske paj, korvstroganoff, pasta med pastasås. Listan kan göras lång, och jag vet inte vad jag är sugen på.



Har ni också samma problem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback