Morning!

Godmorgon allihopa. Hoppas ni har sovit gott? Eller bättre än mig i alla fall. Drömde så hemska mardrömmar att jag var tvungen att lägga mig och läsa i en halvtimme för att lugna ner mig. Dock sov jag inte så bra efter det heller, vilket resulterar i att jag är väldigt trött nu. Undrar hur en heldag på universitetet ska gå till? Fryser jättemycket också, ställde mig i duschen för att tina upp, men det gick inge vidare. Oj, vilken toppendag det här kommer bli känner jag! Eller inte.

Hoppas ni får det bättre!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch, du, jag hoppas att dagen löser sig och blir till något bättre! <3

2009-04-21 @ 10:49:06
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback