Påskhelgen i kort

Slänger in ett snabbt inlägg medan älsklingen är på stan och jag är ensam hemma. Här hemma är det underbart. Men dagarna går alldeles för fort när man har det bra. Imorgon bitti åker älsklingen hem igen. Men dagarna vi haft tillsammans har varit underbara!

Fredagen spenderades hemma hos svärfar. Påskmat skulle ätas och ägg skulle målas. Lördagen tillbringades hemma hos pappa. Vi åt för första gången detta år ute. Ett underbart väder var det! Kvällen bjöd på fest och utgång på Nora Statt. En härlig kväll blev det. Igår gjorde vi inget speciellt alls. Hann med en skogspromenad där vi fotade alla miljontals blåsippor. Och idag så har vi varit på Marieberg. Jag har shoppat tre par skor och ett par jeans!  (Bilder kommer). Äntligen hittade jag de ljusa jag velat haft länge. Utan hål i!

Nehe, nu ska jag ta mig i kragen och gå hem till B med en bok som hon ska ha. Hoppas ni har haft en bra helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback