Shopping at friday

Ska grilla med tjejerna tonight. Jag och B började diskutera klädval, förvånade? Då kom jag fram till att man skulle kunna ha ett par enkla jeans och den där mysiga hooden som man (inte) har i garderoben. Så blir det en sådan där perfekt myskväll, eftersom det också blir lite kallare på kvällen är det bra med en tjockare tröja. Så då är bara problemet att det inte finns någon mysig, tjockare tröja i garderoben, hemma hos mig. Så på fredag ska jag bege mig till stan där inköp av tröja ska göras. Och ett sött litet rosa nagellack. Bara för att visa min kvinnliga sida.


Någon som vill ge mig pengar till denna skönhet?



Kommentarer
Postat av: Johanna

vad kostar tjusigheten?

vad mysigt det lät med grill. vad ska grillas? :)



min tjusiga grill står fortfarande innanför balkongdörren, användes igen igår, och denna gång blev tzatzikin tzatziki istället för gurkröra ;) haha, tänkte mig för lite denna gång! :p

2009-04-27 @ 13:59:08
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oj, det är en del! men, det är peak tycker jag mig se? ser skön ut, så förhoppningsvis är det värt ;D :D



lät spännande, bortsett från att jag inte gillar fetaost :)

hoppas ni får det fint!

2009-04-27 @ 14:08:03
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback