Stoppa världen!

Jag tror att det här världen is going crazy! Det är nästan så att jag blir mörkrädd. Vad har hänt med allt folk? De här vårkänslorna som ploppat fram, måste ha satt griller i huvudet på alla tror jag. Och jag är inte ensam med de tankarna. Eller är det de här som kallas utveckling? Är det jag som har missat allt, och stannat kvar i den där lilla rosa bubblan. Och alla andra har gjort hål på den och gått vidare med sina liv. Nej jag har hon inte missuppfattat allt. Jag blir bara så förvånad över folks val och tankar. Ja, jag står för allt och du får tycka precis vad du vill.

Ja, då har jag avreagerat mig lite. Men mer behövs. Risken finns att älsklingen får ta del av det här. Om inte han är ute för länge ikväll. Nehe, då ska jag återgå till Så ska det låta.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag blir lika förvånad jag!

Mer avreagering om några timmar då vi ses!

2009-04-18 @ 10:08:44
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback