Tre kvart och sen var det slut

Och så var jag hemma från studiebesöket. Det hela tog tre kvart. Och vi ställde frågor till henne. Hon sa inget utöver det. Otroligt spännande. Vi fick sitta i ett träningskök, se ett målarrum, musikrum, snickarrum och ett datarum. Tre kvart. Det var vårat studiebesök det.

Men nu är jag hemma, har precis klämt i mig soppa. Fryser som en tok, och vill inte göra annat än att ligga under filten och kura ihop. Men så blir inte fallet. Ska lämna böckerna till B senare. Sen ska jag ta ett långt pass på gymmet. Hoppas att få upp lite värme i kroppen, och väcka min sovande kondition.



Kommentarer
Postat av: Malin

Det är ju inte ens värt att gå på ett sånt studiebesök:( Det enda positiva är väl att ni nästan får en hel dag extra som är ledig!

2009-04-22 @ 15:58:36
URL: http://maalliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback