Shopping

Nu är jag hemkommen från stan. Har något fruktansvärt ont i fötterna och ryggen! Känner mig inte alls peppad till att gå iväg och träna sen! Dessutom har mitt headset till mobilen blivit glapp, så jag kan inte lyssna på musik. Jag börjar bojkotta den här jäkla telefonen nu. Den upplever nu sina sista dagar.

Men annars har jag shoppat massor av fina vårkläder och saker där till. I love shopping! I mina kassar fanns: 2 bas t-shirtar, 1 bas linne, en tunika, en kjol, 3 par trosor, 1 guldarmband, en väska, lite smink + mina nyklackade skor! Titta älskling, inte ett enda svart plagg! Nu får du allt vara stolt. Jag har verkligen gått över till alla andra tänkbara färger som finns (men svart är fortfarande finast, och passar till allt).



Dock hittade jag inga skor. Eller dem jag hittade var slut i min storlek. Inte heller någon fin vårjacka. Jag är trött på Örebros shoppingutbud!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback