Veckans planering

∞ Måndag: seminarium, föreläsning om demens
∞ Tisdag: gymma, jobba 14-21.30
∞ Onsdag: hemtenta, älsklingen kommer på besök
∞ Torsdag: hemtenta, gymma, träffa älsklingen igen
∞ Fredag: umgås med älsklingen
∞ Lördag: familjemiddag
∞ Söndag: umgås med älsklingen

Veckans början är hektisk. Och inte förens på torsdag eftermiddag kan jag andas ut och njuta av älsklingens besök. Får ju bara en kort visit på onsdagen, men efter inlämningen av hemtentan kan jag helt njuta av hans närvaro. Jag känner att jag behöver lite ledighet, vilket jag hoppas få efter jag lämnat in hemtentan. Enda till tisdagen. Det är fyra hela dagar som jag bara kan ta det lugnt, och inte stressa över någonting alls... Jo tjena!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback