Det är kärlek på hög nivå


Bild: Jag
♥ Mallorca hösten 2008

I kväll är det sista kvällen som särbo. Det känns lite konstigt faktiskt. Om några timmar så blir jag sambo, på riktigt. Jag ska dela (nästan) hela mitt privata liv tillsammans med någon. Det privatliv och de detaljer man kan utelämna när man pratar med någon i telefon, det kommer inte att kunna "retucheras" bort. Utan nu är det någon man måste dela upplevelserna här hemma med. På gott och ont. Det betyder ju att mina kläder inte kan ligga över hela sovrumsgolvet, eller att jag kan ha skrivbordet fullt med saker utan att plocka undan. Oj, nu lät det här lite väl negativt. Men det är inte så jag menar. Det ska bli skönt att äntligen få ha personen man älskar på nära håll. För första gången på tre år ungefär... Det ser jag fram emot.

Så älskling, välkommen hem!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ih!

det kommer bli superbra för er darling! :D



2009-08-07 @ 22:41:00
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback