Hemma för stunden

Nu är jag i Örebro igen. Men om fyra timmar kommer Bitta och hämtar upp mig. Vi ska sen åka till Malung. I kväll blir det "Natt vid Nåsen", en konsert i Nås. Det ska bli så spännande. Får ju dessutom se hur hennes föräldrar bor, och så ska vi självklart spana in metropolen Malung.

I går kväll så pysslade jag och mamma. Vi gjöt i betong. Det blev rabarberblad som ska få agera fågelblad och dekorationer i trädgården, samt andra plattor med bladdekorationer på och en ljuslykta. De är färdigbrända på fredagkväll. Så på söndag ska jag åka dit och titta hur det ser ut. Det ska bli riktigt spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback