Honey I'm hooome!

Vad försökte jag med? Sådant där händer bara i amerikanska filmer. Inte här i Sverige, eller rättare sagt här hemma i våran lägenhet. Bara för att man försöker vara lite romantiskt och öppna med den frasen så var då ingen "honey" hemma här. Vette katten vart han håller hus heller. Plånboken är hemma, men inte mobilen, och vägrara svara på mina sms också. Men det är väl bara att njuta av tiden och plugga lite extra medans det är lugnt...

Nu har jag i alla fall varit på universitetet. Jag saknade det för mycket och kände mig tvungen att åka dit och klappa lite på det. Eller inte! Nej jag träffade Bitta på biblioteket. Jag behöver lite plugghjälp, och hon ställde upp. Möttes av en termos kaffe och en termos Te, samt påsar med godis. Den tjejen vet vad man behöver! Det blev genomgång av böcker och papper. Samt lite annat prat och diskussioner. Hon hade massor av kul att berätta :D Men mer om det säger jag inte. Haha! Snacka om att ni blev nyfikna nu va?

Kommentarer
Postat av: Johanna

JA, jag blev nyfiken. både på vad hon hade att berätta, och på vad du tyckte om resultatet ;D



hö hö!



2009-08-17 @ 16:46:50
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Bitta

hihi, tack för ditt tips, det sista! jag har skickat en förfrågan och hoppas få svar imorn, medan niklas är och pluggar :P tror nog att det är värt vartenda öre egentligen. whiii, så sjukt nervös. och inte kan jag berätta för nån annan än dig heller. oh my god, jag kommer spricka!

2009-08-17 @ 18:30:29
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com
Postat av: Johanna

jag bockar och bugar! :)



åh, det var synd!

dock tror jag stenhårt på dig honey <3

2009-08-17 @ 20:32:48
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback