Huuuuh vad varmt det har varit


Bild: jag

Har svettats hela natten! Varmt och kvavt har det varit. Var till och med tvungen att ta av mig täcket inatt (och det är inte ofta jag kan göra det utan att frysa). Istället fick filten agera täcke.

Idag har jag ganska mycket att göra. Jag ska städa och plocka iordning lite här hemma, så älsklingen får plats när han kommer hit. (Kläderna ska alltså bort från golvet). Sen ska jag hämta ut ett paket på statoil, lämna tillbaka biblioteksböckerna och plugga.

Hoppas ni får en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Söderlund





Kissies manliga upplaga!

Det är så att jag sedan länge har tagit på mig den

rollen och nu undrar jag vad ni älsklingar tycker

om mitt jobb såhär långt. Kissiekatten behöver en

manlig upplaga förstår ni - and that's me, bitches!



Kom nu med dina åsikter om vad du tycker och tänker

om mitt jobb såhär långt som Kissies manliga upplaga.

2009-08-08 @ 10:07:22
URL: http://robinvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ingen reklam, tack! Annars, skriv vad ni vill

Skriv gärna ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback